Maybelline Mascaras Crash Test : The Colossal Volume Express series...

Κάθε γυναίκα θέλει να έχει ακαταμάχητο βλέμμα που μαγνητίζει... Όλες οι εταιρίες μας υπόσχονται  εντυπωσιακές ,τεράστιες βλεφαρίδες....
Για μένα προσωπικά -και για πολλές άλλες γυναίκες- μία είναι 'Η' εταιρία στις mascara..

Maybelline .

Οι τελευταίες 3 mascara της υπόσχονται όγκο, πολύ όγκο.
Και ποντάρουν στο 'κίτρινο' !!
1) The Colossal Volume Express waterproof
2)The Colossal Volume Express -smokey eyes-
2) (η πιο πρόσφατη) The Colossal Go  Extreme volume



Έχουν διαφορές μεταξύ τους ή απλά ανανεώνεται το 'πακέτο' για διαφημιστικούς λόγους?
Μετά από πολλές δοκιμές ιδού τα αποτελέσματα..

Δες ποια σου ταιριάζει ''στα γρήγορα'' 
*Θέλεις πρωινό μακιγιάζ με έντονες βλεφαρίδες  και φωτεινό κραγιόν που όμως να διαρκούν γιατί λείπεις όλη μέρα?
Διάλεξε την Colossal Volume Express waterproof

*Επιλέγεις πάντα να τονίζεις τα μάτια με σκιές, eyeliner ?
Η Colossal Volum -smokey eyes ( που φυσικά ενδείκνυται για smokey look ) αναδεικνύει τέλεια τα σκούρο-μακιγιαρισμένα μάτια .


*Ψάχνεις μια υπερ-μάσκαρα για βραδινή εμφάνιση που θα τραβά όολα τα βλέμματα?
Go Extreme!!





Πιο επισταμένως..


Η Waterproof :
Έχει το Colossal βουρτσάκι -περιμετρικές τρίχες που προσφέρουν γρήγορη κ αποτελεσματική εφαρμογή με 1 πέρασμα.
Υπόσχεται  7 φορές περισσότερο όγκο.
 Ακόμη είναι εμπλουτισμένη με κολλαγόνο - μαγική λέξη αυτή τον τελευταίο καιρό.-


Η Smokey Eyes :
Μικρή -έως ελάχιστη- διαφορά εμφανισιακά στο βουρτσάκι με τη διαφορά να γίνεται στην απόδοση χρώματος . Αυτή η μάσκαρα δίνει έντονο μαύρο χρώμα, αυτό που χρειάζεσαι για το τέλειο smokey look -και περιττό να πω ότι πηγαίνει τέλεια με το μολύβι smokey look που έχω βολευτεί. Έχω σε καφέ & μαύρο αλλά είδα ότι υπάρχει κ σε μωβ,που πρέπει να είναι υπέροχο.


Η Go Extreme :
Εδώ το βουρτσάκι αλλάζει design,μπαίνει σε νέα πιο techno εποχή .
Είναι ειδικά σχεδιασμένο για να διατηρεί περισσότερο και πιο πολύ το χρώμα (γι αυτό και έχει αλλάξει το σχήμα σε καμπυλωτό)
                                         
φωτογραφίες από την παρουσίαση της Go Exreme στο bloggers event 14/2/2014

Οι τρίχες της βούρτσας είναι εμφανώς περισσότερο ενισχυμένες στη μέση από τις προηγούμενες 2 εκδόσεις.




Προσωπικά, αν και μου είπαν ότι μου πηγαίνει πιο πολύ η Go Exreme ,την ένιωσα κάπως 'βαριά' και έντονη. Σε αυτό φυσικά παίζει σημαντικό ρόλο ότι στην καθημερινότητά μου  γενικά δε φοράω μάσκαρα από πέρυσι που παρατήρησα τις βλεφαρίδες μου να αραιώνουν.

 Έτσι αποφάσισα να βάζω μόνο σε πιο ειδικές περιστάσεις αλλά κάθε βράδυ βάζω αμυγδαλέλαιο που τις θρέφει.
Δοκιμάστε να βάλετε λίγο και με βουρτσάκι ,οι βλεφαρίδες σας θα γυαλίζουν,  μπορείτε ακόμα να ρίξετε 1-2 σταγόνες μέσα στη μάσκαρά σας για έξτρα λάμψη και θρέψη (αν ειδικά τελειώνει-στεγνώσει θα βοηθήσει να διαρκέσει λίγο παραπάνω)

στο αριστερό μάτι ( όπως βλέπετε τη φωτογραφία) με την Go Extreme & στο δεξί την waterproof  
χωρίς μάσκαρα το αριστερό & με τη waterproof στο δεξί

                                         Go Extreme στο αριστερό & smokey στο δεξί

                                                        με την Go Extreme
                                       
με την Smokey eyes (και αποκριάτικη διάθεση) 
Πρώτη στην προτίμησή μου για τις ανάγκες μου είναι η Colossal Volume Express Smokey eyes ,  κάνει τις βλεφαρίδες μου πολύ έντονες, έχει  πολύ 'υγρό' μαύρο χρώμα και επίσης κάνει καλό διαχωρισμό ,που για μένα είναι σημαντικό γιατί έχω μεγάλες βλεφαρίδες και συχνά το βουρτσάκι τις μπλέκει.
Για μακιγιάζ από το πρωί μέχρι το βράδι έχω πολλές φορές προτιμήσει την waterproof γιατί μου αρέσει το ναι μεν έντονο αλλά όχι και αφύσικο αποτέλεσμά της αλλά το αρνητικό της είναι ότι αφαιρείται λίγο πιο δύσκολα κατά το ντεμακιγιάζ.
Και επειδή έχει μεγάλη σημασία να είναι προσιτά τα καλλυντικά μας αλλά και καλής ποιότητας αν θέλετε να αποκτήσετε κάποια από αυτές τις mascara σας έχω καλά νέα, μπορείτε να την αγοράσετε με λίγο κάτω από 10 ευρώ!


Έχετε δοκιμάσει κάποια ,πώς σας φαίνονται?
Η αγαπημένη σας mascara?

Υ.Γ : Μείνετε ενημερωμένοι για ο,τι ετοιμάζουμε ακολουθώντας το blog στα social media

NEW!! Instagram :   instagram.com/elli_s_c  το μικρό μου όνομα)
FB profile :stylecaramel
FB page : caramellitsa
Twitter : style caramel


 
style caramel © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects