Respectissime Ultra Doux Mascara By La Roche Posay


Hello! I know most women don't go out without mascara..It is a favourite product that can change our whole look , it makes our eyes pop out and look really sexy..
It's not easy to find a good mascara,there are so many out there others for extra length others for volume..

what I really hate in mascaras.. 
*when it doesn't come off and I have to rub my eye lashes too hard..
*when they stick together 
* little knots/burls

So, some time ago I got the new mascara by La Roche Posay in order to try it and share my opinion with you..
Καλησπέρα σας!
Απόσο ξέρω οι περισσότερες γυναίκες δε βγαίνουν έξω χωρίς μάσκαρα ,είναι απο τα πιο αγαπημένα μας προιόντα μακιγιάζ.Μπορεί να αλλάξει τελείως το βλέμμα μας,να το τονίσει και να το κάνει πιο σέξι..
Δεν είναι κ πολύ εύκολο να βρεις την ιδανική μάσκαρα υπάρχουν τόσες πολλές στην αγορά με διαφορετική δράση,άλλες για μήκος,άλλες για όγκο,για διαχωρισμό κ.ο.κ

Τί μισώ πιο πολύ στις μάσκαρα... 
*τους σπαστικούς κόμπους που κάνουν στις βλεφαρίδες
*οταν δεν αφαιρούνται εύκολα 
*το να κολλάνε τις βλεφαρίδες
Πριν απο καποιο καιρό η La Roche Posay μου έστειλε τη νέα της μάσκαρα για να τη δοκιμάσω και να μοιραστώ μαζί σας τη γνώμη μου..




with 94% natural ingredients...
με 94% φυσικά συστατικά...

It  contains :
glycerin ,karrite butter,argan oil..
no parabens 
non scented 
hypoallergic 

Περιέχει 
γλυκερίνη ,βούτυρο καρριτέ,argan oil
οχι parabens
όχι αρωμα
υποαλλεργικά


What I loved :
-that it is really soft and because of the oils it makes my eyelashes look shiny  
-it doesn't leave them dry after a couple of hours..
-finally a mascara with so many natural ingredients can you imagine what our eyes go through with all the stuff we put on them???

Τί λάτρεψα 
-επειδή περιέχει έλαια κάνει τις βλεφαρίδες πολύ λαμπερές
-δεν τις ξηραίνει μετά απο κανα δυο ώρες
-επιτέλους μια μάσκαρα με τόσα φυσικά συστατικά, αναλογιστείτε πόσα χημικά βάζουμε στα ματάκια μας...


What I liked 
-it is easily removed with lotion
-good for seperating the eyelashes

Τί μου άρεσε
-αφαιρείται εύκολα με λοσιόν
-είναι πολύ καλή για διαχωρισμό των βλεφαρίδων


What didn't work for me
Actually there was nothing wrong about it I just think that it is not for extra volume 
To be honest I have big eyelashes but I love to make them stand out  without looking fake ..

Τί δεν έκανε σε εμένα..
Βασικά δεν είχε κατι κακό η μάσκαρα απλά θεωρώ πως αν ψάχνετε για όγκο ίσως να μην κάνει για εσάς..Για να είμαι ειλικρινής έχω αρκετά μεγάλες βλεφαρίδες οπότε δεν αντιμετωπίζω τέτοιο πρόβλημα αλλά πάντα θελω τις βλεφαριδες μου να είναι μακριές και να ξεχωρίζουν χωρις ομως να δειχνουν ψεύτικες,μισώ τις ψεύτικες βλεφαρίδες και οτιδήποτε ψεύτικο..


And since 1 photo is worth a 1000 words...this is the result..
Και επειδή μια εικόνα = χίλιες λέξεις ιδού και το αποτέλεσμα...

What do you think? Which is your fav mascara?
Πώς σας φαίνεται? Εσείς ποια μάσκαρα χρησιμοποιείτε?

20 σχόλια:

  1. Πολυ ενδιαφερουσα μου ακουγεται!!! Και για τα πρωινα οτι πρεπει ειναι!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ναι ακριβως ετσι για πρωι τη θεωρω ιδανικη
      κ να μεινει ολη μερα δε σε πιανει φαγουρα η ενοχληση πολυ σημαντικο..
      φιλακιααα κουκλα μου!

      Delete
  2. Εγώ είμαι φάν τηs doll eyes απο την lancome και των inglot που είναι και για μήκοs και για όγκο.
    Αλλά να πώ την αλήθεια και αυτή δείχνει πολύ καλή!

    ReplyDelete
    Replies
    1. τη lancome την εχω σε μινι μεγεθος ειναι πολυ καλη δινει ωραιο μηκος :)
      φιλιααα

      Delete
  3. Καλά οι βλεφαρίδες σου είναι τεράστιες και χωρίς μάσκαρα, μπράβο σου. Να βάζεις αμυγδαλέλαιο για να τις διατηρείς έτσι μεγάλες και δυνατές τις θρέφει πάρα πολύ. Τώρα από τις αγαπημένες μου αυτή την εποχή είναι η Socking από YSL.

    ReplyDelete
    Replies
    1. αα την εχω κ γω πολυ καλη!
      σευχαριστω βαζω 1-2 φορες τη βδομαδα αμυγδαλελαιο εναλλαξ με καστορελαιο ειναι πολυ θρεπτικα εχεις δικιο
      φιλιααα

      Delete
  4. πανέμορφο ματάκι :)
    γενικά η la roche posay είναι εγγύηση!
    αν θες πέρνα από το blog μου, τρέχει διαγωνισμός http://dtmakeupgirl.blogspot.gr/2012/11/giveaway-shea-d-afrique-only-for-greece.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. αμε φυσικα σευχαριστω πολυ για τηνενημερωση
      ναι ο,τι προιονεχω δοκιμασει ειναι εξαιρετικο κ πολυ καλυτερα απο προιοντα ευρειας..
      φιλακιαα

      Delete
  5. fainetai poli kali!!
    mou aresei poli!
    filakia

    www.fashionrailways.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. ναι ειναι εχω μεινει πολυ ευχαριστημενη τη χρησιμοποιω καθε μερα κ το καλυτερο δεν εχω κανενα προβλημα με ερεθισμους
      φιλακιααα

      Delete
  6. beautiful blog, keep posting :) could you please consider following each other? www.shineonbyandrea.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. "ακούγεται" υπέροχη!!! Πολύ ομορφες οι βλεφαρίδες σου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. σευχαριστω παρα πολυ γλυκια μου! ειναι πολυ καλη :)

      Delete
  8. This look like a great one and I am so sick of having to take ages to remove them off at night.
    I am still content with my Clinique Mascaras but they too have a little "but".
    I might have to check this one out but I am not sure they will work for me, I have really small to non existent lashes.

    ReplyDelete
  9. την έχω δοκιμάσει, αλλά δεν ξετρελάθηκα! εγώ χρησιμοποιώ μια της chanel..

    ReplyDelete
  10. Δεν την έχω δοκιμάσει, άλλα εγώ θέλω όγκο στις βλεφαρίδες μου . Χρησιμοποιώ μια mascara της Buxon και μια της Benefit.

    Σε ευχαριστώ πολύ που με επισκέφτηκες στο blog μου για για το όμορφο σχολίο σου.
    Έγινα μέλος στο blog σου, το οποίο είναι super!

    Θα χαρώ πολύ να με επισκεφτείς και στο νέο μου blog everygirlsnotebook.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. αρκετά καλή αν και εγώ προτιμώ όγκο στις βλεφαρίδες καθώς οι δικές μου είναι πολύ μακριές...εγώ χρησιμοποιώ μία μάσκαρα της essence με διπλό βουρτσάκι...ένα για όγκο και ένα για μήκος...φτηνή σε χρήματα ακριβή σε αποτέλσμα!!

    ReplyDelete
  12. Εχεις πολύ μεγάλες βλεφαρίδες.. εγώ δεν είμαι από τις τυχερές οπότε πιστεύω πως δε θα μου κάνει. εγώ χρησιμοποιώ της HR και απλά τα πρωί βάζω λιγότερη.

    ReplyDelete
  13. τέλειες οι βλεφαρίδες σου!!! φιλάκια!!!

    ReplyDelete

thank you so much for visiting my blog and for leaving a comment
I really appreciate it!

 
style caramel © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects