GBB at L'oreal with Dimitris Giannetos

Καλημέρα σας!!Ενα όμορφο σ/κ αρχίζει πολύ πολύ αισιόδοξα!
Αύριο είναι τα γενέθλιά μου και μπορώ να πω οτι έλαβα ήδη κάποια υπέροχα δώρα σαν να το ήξερε η L'oreal Paris!


Εχθές λοιπόν το μεσημέρι βρέθηκα στα γραφεία της L'oreal στη Νέα Ιωνία μαζί με όλη την ομάδα της εταιρίας που μας σύστησε τα καινούρια προιόντα της ,μας μίλησε για τις τεχνολογίες που διαθέτουν κ τις καινοτομίες τους..

Ομολογώ ότι ήταν πολύ ενημερωτική η όλη διαδικασία καθώς έμαθα για αποχρώσεις π.χ βαφών μαλλιών  κ προιόντα που δεν ήξερα..

Είχα επίσης την ευκαιρία να γνωρίσω πολλές -δυστυχώς όχι όσες θα ήθελα - beauty bloggers και αυτό με χαροποίησε ιδιαίτερα , ελπίζω την επόμενη φορά να μην έχω πρόβα και να μπορέσω να καθίσω παραπάνω ώρα.


Η ομάδα μας είχε κ μια έκπληξη για το τέλος...μια συζήτηση με τον Δημήτρη Γιαννέτο , κορυφαίο make up artist που  μας συμβούλεψε και μας έδωσε προτάσεις για τα μαλλιά  κ το μακιγιάζ μας..



Φεύγοντας πήραμε αυτή εδώ τη σακουλίτσα με δωράκια απο τη L'oreal :DDD


Εναν ορό για ομορφιά και φωτεινότητα - ''Κώδικας Νεότητας'' -



Ενα βερνίκι νυχιών απο τη νέα συλλογή με πολύ ζωντανά χρώματα με μια καινούρια σύνθεση που περιέχει gel μέσα στο μανό και δε χρειάζεται top coat
- φοβερή ιδέα και σε συμφέρουσα τιμή κάτω απο 5 ευρώ-
Εμένα μου 'έτυχε΄ένα πολύ sexy feminine κόκκινο



Επίσης ένα απο τα καινούρια κραγιόν σε απόχρωση 06 Aphrodite Scarlet πολύ γλυκό αποτέλεσμα όπως βλέπετε..( στις 2 φωτο μου το φοράω)








Ακόμη ένα σαμπουάν κ conditioner Elvive με δράση αργενίνης-αυτό με τη θεά Lopez στη διαφήμιση που γυρίζει γυρίζει κ το μαλλί της λάμπει τόσο πολύ και φαίνεται τόσο υγιές!
Επειδή το θέμα μαλλιά προσωπικά με καίει γιατί λόγω των βαφών τα έχω ταλαιπωρήσει πάρα πολύ κ οι άκρες είναι έντονα φθαρμένες θα αρχίσω απο αύριο να το χρησιμοποιώ και σε λίγες εβδομάδες περιμένετε αναλυτικό review :)



Τέλος ,όλες  οι bloggers πήραμε μια λακ Elnett η οποία μυρίζει πολύ όμορφα για λακ απλά εγώ δε χρησιμοποιώ ποτέ λακ στην καθημερινότητά μου για οικολογικούς λόγους . Θα την έχω όμως μαζί μου στις παραστάσεις κ τους αγώνες χορού όπου σίγουρα θα χρειαστούν για να τιθασεύσω τις μπούκλες μου :P


Το προιόν που ξεχώρισα με διαφορά απο όλη τη βραδιά είναι το θρεπτικό λάδι της Elvive που αν δεν κάνω λάθος θα βγει στην αγορά το Μάιο και με βλέπω να τρέχω απο την πρώτη μέρα κυκλοφορίας του να τρέχω να το αγοράζω ..Η τιμή του θα είναι κάτω απο 10 ευρώ και δεν έχει τίποτα να ζηλέψει απο άλλα -πιο ακριβά- λάδια . Το δοκίμασα στις άκρες μου λίγο κ μου άρεσε τόσο πολύ μακάρι να μπορούσα να το έχω στα χέρια μου από τώρα!



Πώς σας φαίνονται τα καλούδια?Ξεχωρίσατε κάποιο?





φιλάκιααααα

caramellitsa <3

16 σχόλια:

  1. Tελεια ηταν η συναντηση!
    Χαρηκα που σε ξαναειδα κ ελπιζω να τα ξαναπουμε συντομα στο φεστιβαλ :)

    P.S Και εγω ανυπομονω να δοκιμασω το λαδακι!!
    Ηδη δοκιμασα τον ορο,το κραγιον κ το σαμπουαν κ μαλακτικο θα τα δοκιμασω σε λιγο.

    xxx

    ReplyDelete
  2. Red all the way, and that hair of yours, it looks amazing.

    ReplyDelete
  3. Χρόνια πολλά πολλά κι ευτυχισμένα!! Κρίμα που δεν ήρθες για καφεδάκι χθες, ελπίζω να σε δω την επόμενη φορά! Μεγειά τα δωράκια, είναι όλα πολύ όμορφα :)

    ReplyDelete
  4. Aυτό το λαδάκι μου κλείνει πονηρά το μάτι!!
    Ανυπομονώ να κυκλοφορήσει,γιατί αυτά που υπόσχεται και η πολύ καλή τιμή του,είναι σίγουρα πολύ δελεαστικά!!
    Φιλιά και καλό σ/κ!!

    ReplyDelete
  5. Είσαι κούκλα λατρεύω τα μαλλιά σου!! Και το κραγιόν που σου έτυχε απίστευτο!! Εμένα μου έτυχε ένα καραμελέ κραγιόν και ένα βερνίκι πορτοκαλί, το Lush Tangerine! Χτές καθυστέρησα στη συνάντηση λόγω δουλειάς κι έτσι δεν κατάφερα να γνωρίσω τις άλλες beauty bloggers!! Ίσως την επόμενη φορά να είμαι πιο τυχερή!! Φιλιά!!

    ReplyDelete
  6. Ηταν ολα πολυ ωραια!
    Εμενα μου αρεσε και το foundation που ειχε, το δοκιμασα στο χερι μου και φανηκε καλο. Μαλλον θα το παρω.
    Επισης και το λαδακι ειχε ενδιαφερον.
    Tα χρωματα του κραγιον και μανο σου φοβερα!
    Miss Starshiny

    ReplyDelete
  7. εισαι μια κουκλα!!το κραγιον σου πηγαινει πολυ!χαρουμενα και ευτηχισμενα γενεθλια να εχεις και καλοφορετα τα καλουδια!
    το λαδακι το φοβαμαι γιατι ακομη δεν εχω δοκιμασει λαδι που να μη μου λαδωνει τα μαλλια αλλα ποτε δεν ξερεις.

    ReplyDelete
  8. Tελεια δεν ήτανε? Χαρηκα που σε γνώρισα και ας μην σε είδα για πολύ.
    Και γω το λάδι ξεχώρισα, μαζί με το foundation!

    ReplyDelete
  9. Ωραία πραγματάκια πήρατε :) Ανυπομονώ για τα reviews!!

    ReplyDelete
  10. Me geia sou! Para poly wraia dwrakia! Sigoura 8a dokimasw ta mano! Xronia sou polla gia ayrio! Eyxomai ygeia kai eytyxia!

    Filakia polla
    Out Of The Box

    ReplyDelete
  11. Φαίνονται τέλεια τα δωράκια! Και σίγουρα πρέπει να περάσατε πολύ όμορφα στη συνάντηση!Χρόνια πολλά και για τα γενέθλια σου, να τα εκατοστήσεις και οτι επιιθυμείς:-)

    Φιλάκια πολλά xxx

    ReplyDelete
  12. Ola fainontai teleia! Sigoura to verniki nixiwn me gel akougetai poli kalo! Kai poli wraia ta xrwmata pou sou tixane!
    Xronia polla gia aurio! Sou euxomai oti epithimeis!

    ReplyDelete
  13. Xronia polla kai dimiourgika karamellitsa mou! O,ti kalitero sou euxomai!
    Panta geri kai eutixismeni koukla mou! Na se xairontai!!!:D
    Auta itan sto proto meros..sinexizontas tha po oti i8ela sa treli na er8o,
    alla ela pou dn eimai athina..eilikrina elpizo kapoia stigmi na katafero na to sindiaso!
    Sigoura perasate iperoxa! Filia!

    Fashionable.gr
    Lot's of love!
    xxx

    ReplyDelete
  14. The lipstick seems amazing!!
    Happy Birthday!



    http://clothes-and-fairytales.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Xronia polla kai kala. Sou euxomai oti kalytero. Kai brabo stin L oreal gia ta dwrakia pou sou ekane.
    Best regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. ax twra to eida to post sou, poso teleia ta proionta!!!! kai den s to eipa epeidh den to eixa dei mias k exw meres na dw blogs oti to neo sou header einai teleio!!!!!!

    ReplyDelete

thank you so much for visiting my blog and for leaving a comment
I really appreciate it!

 
style caramel © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects