Bioten CC & Cleansing Milk Review

Σίγουρα έχετε δει τελευταία σε διαφημίσεις τη νέα κρέμα CC της Bioten γι αυτό και θεώρησα πως είναι καλό να σας πω και γω την άποψή μου και να δούμε τα + και τα - της..


Αρχικά ας ξεκαθαρίσουμε τί σημαίνει CC και τί καινούριο προσφέρει σε σχέση με τις ΒΒ που ξέραμε μέχρι τώρα..

Τί σημαίνουν τα αρχικά  CC?
 Color Control Cream / Color Correcting Cream
Ουσιαστικά πρόκειται για μια βελτιωμένη έκδοση της ΒΒ που
-διορθώνει και καλύπτει τις ατέλειες
-είναι αντιγηραντική
-με ελαφριά σύνθεση
-εχει SPF
-ενυδατώνει και εξομαλύνει το δέρμα
 Μπορείτε να διαβάσετε για τις ΒΒ,CC & DD κρέμες εδώ  στο σχετικό μου άρθρο στο Art Nouveau magazine.
 Πάμε τώρα στην κρεμα της Bioten..


Τί μου άρεσε
* πάνω από όλα μου άρεσε το άρωμα κυδώνι ,πολύ δροσερό
* το γεγονός ότι είναι paraben free
* 100%  φυσικό
* η ανοιχτή απόχρωση (light) ταιριάζει απόλυτα στο χρώμα της επιδερμίδας μου ,σκεφτείτε πως επειδή έχω ένα δερματικό πρόβλημα με ερεθισμό χαμηλά στα μάγουλα ήθελα να καλύψω μόνο αυτή την περιοχή και να μη βαφτώ σε ολόκληρο το πρόσωπο. Εβαλα μικρή ποσότητα μόνο σε εκείνο το σημείο κ άφησα άβαφο όλο μου το πρόσωπο χωρίς να κάνει καμία διαφορά. Το μόνο που ξεχώρισε είναι η γυαλάδα φυσικά  που εύκολα μετριάζεται με λίγη διάφανη πούδρα.
* Σαφώς πρόκειται για ένα πολύ οικονομικό προιόν -γύρω στα 7,5 ευρώ αυτή την περίοδο-

Τι δεν μου άρεσε
* Δυστυχώς το βασικό είναι πως δεν είδα βελτίωση στην όψη του δέρματός μου ούτε στο  όπως θα περίμενε κανείς απο μια CC .
* Δεν μου αφήνει πολύ ευχάριστη αίσθηση μετά από μερικές ώρες, ειδικά αν έχω βάλει σε όλο το πρόσωπο  νιώθω την ανάγκη να ξεβαφτώ.
*Δεν προσφέρει πολύ μεγάλη κάλυψη σε σχέση πχ με μια ΒΒ (στο μυαλό μου έχω τησ Garnier για ματ αποτέλεσμα που είναι κοντά σε τιμή )

Και επειδή 1 εικόνα= 1000 λέξεις ας σας δείξω τα αποτελέσματα.
Το πριν...

To μετά..


Στην τελευταία φωτογραφία έχω βάλει CC μόνο στα δυο μάγουλα χαμηλά στις κοκκινίλες ,όπως βλέπετε το χρώμα έχει ταιριάξει απόλυτα αλλά σαφώς δεν είναι αρκετό για να καλύψει τους ερεθισμούς & επίσης δεν βοήθησε στη βελτίωση της επιδερμίδας ,ήταν μια απλή κάλυψη με ελαφριά ενυδάτωση .
Προσωπικά, πλέον έχω βρει το πώς θα τη χρησιμοποιώ , μια μικρή ποσότητα-το τονίζω- όταν δεν θέλω να μακιγιαριστώ στις προβληματικές περιοχές είναι ο,τι χρειάζομαι .


Πάμε τώρα στο επόμενο προιόν που δοκίμασα,το γαλάκτωμα καθαρισμού της ίδιας σειράς.
Αυτό το προιόν το συμπάθησα ιδιαίτερα και  όχι απλά το τελειώσαμε γρήγορα- 3 γυναίκες σε ένα σπίτι με τις 2 να βάφονται καθημερινά τί να κάνουμε -  αλλά ήδη πήρα και 2ο ..
Μου άρεσε πολύ το άρωμα αλλά και η αίσθηση που αφήνει στο δέρμα,είναι ένα κλασικό γαλάκτωμα που αφαιρεί αρκετά καλά το μακιγιάζ χωρίς να ξεραίνει /αφυδατώνει το δέρμα.


Ευχαριστώ πολύ τη Bioten για την αποστολή των προιόντων .
Οι φωτογραφίες και το κείμενο ανήκει στο style caramel blogspot.Οι  άποψεις που αναγράφονται είναι προσωπικές .





1 σχόλια:

  1. Poli kalo oti einai se light apoxrwsi giati tis Garnier i CC cream pou ithela na dokimasw den exei toso anoixto xrwma...Krima omws pou den exei kai tin aparaititi kalipsi pou tha perimenes apo mia CC cream..pros to paron volevoume me tin BB Cream, kai m'ena sindiasmo tis kanonikis me tis mat, analoga me ti mera kai tis anages tis epidermidas mou.

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ReplyDelete

thank you so much for visiting my blog and for leaving a comment
I really appreciate it!

 
style caramel © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects