IDEALIA BY VICHY :product review

Καλησπέρα σας!Καλό μήνα να έχουμε!!Ερχεται κ Πάσχα σιγά σιγά κ ανοίγει ο καιρός ..Το σάββατο πήγα στο φεστιβάλ ομορφίας μαζί με άλλες δύο όμορφες κ πολύ καλές beauty bloggers οπότε όπως καταλαβαίνετε σύντομα ερχεται σχετική ανάρτηση.. Μέχρι τότε όμως σας έχω πολλά!
Σήμερα θα σας μιλήσω για την κρέμα ημέρας IDEALIA απο τη Vichy.Για τις ανάγκες αυτού του άρθρου η assetOgilvy μου απέστειλε δωρεάν το προιόν εκ μέρους της L'oreal Cosmetique Active.
Εδώ κ περίπου μια εβδομάδα χρησιμοποιώ την κρέμα κάθε πρωί και καμιά φορά και τα βράδια μετά τον καθαρισμό.

Πρώτα λίγα λόγια για τις καινοτομίες της IDEALIA

Περιέχει Κομπούχα ένα πολυ-ενεργό συμπύκνωμα τσαγιού,γνωστό για αιώνες για τις τονωτικές κ αντιοξειδωτικές της ιδιότητες.Προέρχεται απο φύλλα τσαγιού μέσω μιας βιολογικής διαδικασίας ζύμωσης.Η ζύμωση αυτή επιτρέπει τη φυσική συγκέντρωση των ενεργών της συστατικών στην αγνότερη μορφή τους.Με την ολοκλήρωση αυτής της διαδικασίας ,αυτό που μένει είναι η Κομπούχα, μια 'βόμβα υγείας'  ,ένας συνδυασμός πλούσιος σε συστατικά απαραίτητα για την καλύτερη λειτουργία των κυττάρων.


Η σύνθεση της Κομπούχας αποτελείται απο AHA + βιταμίνες+ προβιοτικά+ πολυφαινόλες (δεν μπορούν να αναπαραχθούν εργαστηριακά ) την καθιστά μια σπάνια κ πολύτιμη ουσία που δρα κ μας δίνει όλα όσα χρειαζόμαστε για μια ιδανική επιδερμίδα :
υφή,ομοιομορφία κ εμφάνιση ρυτίδων.


Πώς μου φάνηκε η κρέμα προσωπικά...


Οπως όλα τα προιόντα της Vichy που περιέχουν το ιαματικό νερό ένιωσα το δέρμα μου αμέσως δροσερό κ ενυδατωμένο.Μετά την πρώτη εβδομάδα επίσης μου είπαν ότι το δέρμα φαίνεται πιο λαμπερό κ η υφή του βελτιώθηκε .Το βασικό μου πρόβλημα είναι η λιπαρότητα κ η θαμπή όψη λόγω κούρασης κ κακού ύπνου (κατά τα άλλα δεν επιβαρύνω τον οργανισμό μου καθώς δεν πίνω ούτε καπνίζω -τα αναφέρω γιατί έχουν σημασία για την επιδερμίδα)
Θα πρέπει να τονίσω ότι λόγω ηλικίας (20 ετών) δεν μπορώ να έχω άποψη για τις αντιγηραντικές ιδιότητες της IDEALIA γι αυτό και την κρίνω ως ενυδατική κρέμα ημέρας...



αμέσως μετα την εφαρμογή
Μου άρεσε ιδιαίτερα η υφή της κρέμας ,ελαφριά υφή gel όχι κολλώδης ούτε λιπαρή με πολύ girlie 'κουφετί' ροζ χρώμα .Το γεγονός ότι περιέχει 'ελαφρά' έλαια με βοήθησε γιατί απο τη μία το δέρμα μου σαφώς κ τα χρειάζεται αλλά συνήθως ανάλογες κρέμες μου γυαλίζουν άσχημα, νιώθω τη λιπαρότητα  κ πρέπει να προσέχω πολύ την ποσότητα.Με την IDEALIA δεν είχα αυτό το πρόβλημα ακόμη κ κάποιες μέρες που έβαλα παραπάνω ποσότητα δεν με προβλημάτισε. Να σας πω επίσης οτι είναι μια χαρά βάση για το πρόσωπο πριν το make up 2-3 φορές που το δοκίμασα γιατί συνήθως τα πρωινά δε βάφομαι.

Εχει διακριτικό άρωμα ,λίγο λουλουδένιο (αφού μια φορά που βγήκα έξω μόλις την είχα βάλει κ με χαιρέτησε η κολλητή μου μού είπε τί ωραία που μυρίζεις!) το οποίο οφείλεται στα έλαια απο λευκά λουλούδια μαζί με κάποιες μότες ξύλου.


μόλις μετά απο 5 δευτερόλεπτα απορροφήθηκε τελείως
 ...
Συνεχίζω να τη χρησιμοποιώ κάθε μέρα κ περιμένω να δω περισσότερες λεπτομέρειες ως προς την όψη των πόρων μόνο αφού έχω ήδη δει τη διαφορά στους άλλους τομείς - ομοιομορφία,φωτεινότητα,απαλότητα κ λείανση- Τη μεγαλύτερη διαφορά θα τη δείτε στη φωτεινότητα του δέρματος κ στο πόσο πιο απαλό θα το νιώσετε αν την δοκιμάσετε κ εσείς και για όσες ψάχνετε κάτι για αυτά σας την συστήνω σίγουρα. Για τις λίγο πιο ώριμες επιδερμίδες που θέλουν λείανση των ρυτίδων κ γραμμών έκφρασης θα δω σύντομα αν έχει το ίδιο καλά αποτελέσματα αφού άρχισε κ η μητέρα μου να τη χρησιμοποιεί μόλις είδε οτι μυρίζει τόσο τέλεια κ δίνει λάμψη.

Η προτεινόμενη τιμή της είναι 27 ευρώ κ διατίθεται σε δύο υφές για κανονική/μικτή επιδερμίδα κ ξηρή επιδερμίδα σε συσκευασία βάζου 50ml.



** ( Θέλω να ζητήσω συγγνώμη που τον τελευταίο καιρό δεν έχω απαντήσει σε σχόλια ουτε επικοινωνώ όπως θα ήθελα κ σας έχω συνηθίσει λόγοι υγείας θα με κρατήσουν μακριά απο το blogging και τις επόμενες εβδομάδες καθώς θα κάνω μια μικρή επέμβαση μέσα στο Πάσχα )


Πολλά φιλάκια να έχουμε έναν όμορφο Απρίλη!




32 σχόλια:

  1. Replies
    1. σευχαριστω πολυ καλη μου!

      Delete
  2. εύχομαι να μην είναι τίποτα σοβαρό, περαστικά κ γρήγορη ανάρρωση! ήθελα να την δοκιμάσω την κρέμα κ περίμενα πως κ πως κάποιο Post απο τα blogs για να δω αν τους άρεσε η κρέμα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. σευχαριστω πολυ Σοφια!! δεν ειναι κατι σοβαρο απλα θα ταλαιπωρηθω για 2-3 εβδομαδες..
      στην συστηνω την κρεμα παντως να ξερεις ειναι απο τις πιο καλες που εχω δοκιμασει φετος..
      φιλια!

      Delete
  3. αχ σε ευχαριστώ πολύ caramelitsa και ήθελα να την δοκιμάσω ...
    πολύ χρήσιμο το post σου..

    καλή επιτυχία κουκλίτσα και μακάρι να μην είναι τπτ σοβαρό οι ευχές κοντά σου..


    xxx
    myvworld-vasso.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. σευχαριστω πολυ βασω μου!
      να εισαι καλα χαιρομαι που σου αρεσε η αναρτηση! κ εχει κ προσφορες αυτο τον καιρο στη vichy να τα τσεκαρεις εχουν πολυ καλες τιμες απο οτι ειδα ..
      φιλακιαα!

      Delete
  4. Akougetai katapliktiki i krema! Tha tin exw sigoura sta ipopsin mou! S'euxaristoume poli gia to review sou!
    Elpizw to provlima igeias na min einai sovaro! Sou euxomai kali kai grigori anarrwsi apo tin egxeirisi!
    Fila polla!

    ReplyDelete
    Replies
    1. να εισαι καλα κουκλα μου! ναι ναι τσεκαρε την αν ταιριαζει κ με τον τυπο δερματος σου :)
      σευχαριστω πολυ για τις ευχες δεν ειναι σοβαρο πολυ οπως εγραψα κ πιο πανω αλλα σιγουρα θα με κρατησει μακρια απο τον υπολογιστη κ το μπλογκινγκ...

      πολλα φιλακιαα

      Delete
  5. Περαστικά σου εύχομαι και καλή ανάρρωση κοριτσάκι!! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. σευχαριστω παρα πολυ :DDDDDDDD

      Delete
  6. Εύχομαι να πάνε όλα καλά με την εγχείρηση caramellitsa μου!! :)
    Πολύ καλό review!!
    Πολλά φιλιά

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you κουκλιτσα μου να εισαι καλα κ γω το ευχομαι για να ειμαι συντομα πισω στις δραστηριοτητες μου!
      πολλα φιλακιααα

      Delete
  7. I love Vichy so much. I am hooked on their Normaderm series :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. i love vichy too and this cream is so good i think one of the best moisturizers i ve tried :)

      kisses dear Dora <3

      Delete
  8. Περαστικά κορίτσι...όσο για την κρέμα,φαίνεται ενδιαφέρουσα αλλά δεν έχω άποψη, μια και δεν την έχω δοκιμάσει!!φιλιάαα...

    ReplyDelete
    Replies
    1. σευχαριστω πολυ Νατασα μου! αν τη δοκιμασεις περιμενω κ την αποψη σου εγω παντως εμεινα ευχαριστημενη

      φιλιααα

      Delete
  9. Ωραία φαίνεται η κρεμούλα, γενικά η Vichy δεν με έχει απογοητεύσει!! Εύχομαι να πάνε όλα καλά και να είσαι πάλι σύντομα στα καλύτερά σου! Φιλάκια!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ναι ειναι κ πολυ χαριτωμενη η μυρωδια δε ολα τα λεφτα!
      σευχαριστω πολυ γλυκια μου! να εισαι καλα φιλακιααα

      Delete
  10. Ευχαριστούμε πολύ για το ενδιαφέρον post!!!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. maresoun poli ta vichy eidika to 3 se 1 gia na vgazeis to makiaz !! Einai to kalitero!

    ReplyDelete
  12. vichy is fine!..but i love your yellow nails!:)...M*

    ReplyDelete
  13. Beautiful blog with so many inspiring ideas! Great work:) Would you like to follow each other?

    ReplyDelete
  14. Feel better soon doll and thx for the review.

    Did you like my new FB fan page yet? just wondering doll but just in case here's the link

    http://www.facebook.com/FashionBeautyBlogger

    <3 Marina
    Fashion.MakeUp.LifeStyle

    ReplyDelete
  15. περαστικα σου και γρηγορα σιδερενια!
    ενδιαφερουσα η κρεμα,θα την εχω στα υποψην.πολλα φιλια.

    ReplyDelete
  16. I've heard good things about this cream and I do like Vichy products. Hope you're ok hun.

    Have a fab week!
    x.o.x.o

    ReplyDelete
  17. i love Vichy products!

    check out my blog for a Chanel giveaway!

    www.lulucherieblog.blogspot.com

    SHOP

    ReplyDelete
  18. Ενδιαφέρον κρέμα!θα την δοκιμάσω!
    Καλή επιτυχία ευχομαι να πάνε όλα καλά!
    xx

    ReplyDelete
  19. Πολυ ενδιαφέρουσα κρέμα! Μου άρεσε το preview σου
    και με έβαλες σε πειρασμό να τη δοκιμάσω! Καλό Πάσχα να έχεις Έλλη μου!
    Φιλάκια!

    Fashionable.gr
    Lot's of love!
    xxx

    ReplyDelete
  20. H alhtheia einai oti k mena m evales se peirasmo na th dokimasw!!! :D Epeidh exw k egw polu liparo derma se katalavainw...einai provlhma oi kremes....opws omws thn perigrafeis auth prepei n nai idanikh(= ideal-ia) ;) xexexexe <3

    ReplyDelete
  21. Πολύ καλή κρέμα φαίνεται.... Καλή ανάρρωση!

    ReplyDelete
  22. Γρήγορα να είναι όλα περαστικά! Για την κρέμα δεν έχω πολλά να πω, η Vichy συνήθως έχει ωραία προϊόντα, το μόνο που με χάλασε ήταν η συσκευασία. Βαζάκι; Χάθηκε ένα ντισπένσερ;

    ReplyDelete
  23. την εχω και εγω την κρεμα της Vichy και ειναι ακριβως οπως τα λες!
    Αποροφαται απιστευτα γρηγορα!
    Παρα πολυ καλο post!

    ReplyDelete

thank you so much for visiting my blog and for leaving a comment
I really appreciate it!

 
style caramel © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects